header2
Genel

Genel (72)

Cuma, 09 Aralık 2016 03:13

İhracatçı Üyelerimiz

Yazan
İŞLETME ÜNVANI SEKTÖR / İHRACAT KONUSU
MENKUR TARIM ÜR. SAN. VE TİC.LTD. ŞTİ. KESTANE
İZZET PARLAR  MUHTELİF FİDAN
GENÇLER TARIM ÜR. SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. KURU İNCİR 
EURO GIDA SANAYİ VE TİCARET LTD.ŞTİ TURŞULUK
S.S.BADEMLI.FIDANCILIK.TAR. KALKINMA KOOPERATIFI FİDANCILIK  
PİŞKİN  FİDANCILIK VE TARIM ÜRÜNLERİ TİCARETİ CAHİT PİŞKİN FİDANCILIK
SINIRLI SORUMLU YEŞİL BADEMLİ TARIMSAL KALKINMA KOOPERATİFİ TARIM ÜRÜNLERİ 
RESÜL  BACAK KURU İNCİR
KÜÇÜK MENDERES BOTANİK ÇİÇEKÇİLİK PEYZAJ TARIM ÜR. GIDA, HAYV. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. ÇİÇEKÇİLİK , FİDANCILIK 
HÜSEYİN ÇAMURCU TARIM ÜRÜNLERİ GIDA NAKLİYE İTHALAT İHRACAT SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ. KESTANE 
MEHMET EMİN TAŞ KESTANE- CEVİZ
GÜRBÜZ CANDAN  KURU İNCİR - SÜS BİTKİLERİ
DOĞUŞ ÇAY VE GIDA MAD.ÜR.PAZ.İTH-İHR A.Ş DOMATES - PATATES
MUSTAFA ÜNSAL KURU İNCİR
BOZDAĞ İTİMAT ŞEKERLEME MEŞRUBAT İMALAT PAZARLAMA SAN.TİC.LTD.ŞTİ KESTANE ŞEKERİ
İZMİR DAMIZLIK SIĞIR YETİŞTİRİCİLİĞİ BİRLİĞİ CANLI HAYVAN
KESTAŞ TAŞIMACILIK TARIM ÜRÜ.SAN.TİC.LTD.ŞTİ KESTANE
İBRAHİM DEĞİRMEN BİTKİSEL OTLAR
CAN GLOBAL GIDA TARIM ÜRÜNLERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ KESTANE
ARKES TARIM ÜRÜNLERİ GIDA İNŞAAT İHRACAT İTHALAT SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ KESTANE
PARLAR FİDANCILIK TAR.ÜRÜ.LTD.ŞTİ.  MUHTELİF FİDAN
MEHMET EFE BOTANİK ÇİÇ.PEYZAJ TAR.ÜRÜ.GIDA HAYV.SAN.TİC.LTD.ŞTİ. SÜS BİTKİSİ

 

Çarşamba, 03 Ağustos 2016 00:58

15 Temmuz Dayanışma Kampanyası

Yazan

Değerli Üyelerimiz

15 Temmuz 2016 tarihinde bastırılan darbe girişiminde hayatını kaybeden şehitlerimizin aileleri ve aynı darbe girişiminde yaralanan vatandaşlarımıza destek amacıyla, Başbakanlık tarafından 2016/18 sayılı Genelge ile “15 Temmuz Dayanışma Kampanyası”  başlatılmıştır.

Millet ve devlet kenetlenmesine önemle vurgu yapılan Genelge ile; Milletimizin bu yoğun taleplerini karşılamak amacıyla Başbakanlıkça belirlenecek esaslar çerçevesinde harcanmak üzere Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı görevlendirilerek bir yardım kampanyası başlatılmış ve banka hesapları açılmıştır. 

01.08.2016 Yönetim Kurulu kararımız ile bütçe imkanlarımız muvacehesinde Borsamız ilgili kampanyaya katkıda bulunmuştur. Yine Kurumumuz 2016/2017 öğretim dönemine ait Öğrenci Burs Müracaatlarında “şehit ailesi çocuklarına burs verilmesi” önceliğini, önşartsız burs müracaatında bulunma ve Yönetim Kurulu kararı ile Burstan faydalanma  hakkı vermiştir.   

Söz konusu Genelge aşağıdaki bağlantıda yer almakta olup, yardım kampanyasına katılmak isteyen üyelerimiz, Genelge’nin ekinde belirtilen Banka Hesap Numaralarına yardımlarını yapabileceklerdir.Kampanya'ya destek veren Oda/Borsa ve üyelerinin isim listesi TOBB'nin (www.tobb.org.tr)  (http://tobb.org.tr/Sayfalar/20160725-SehitlerKampanyasi.php) web sayfasında ilan edilecektir. Kampanya dahilinde yardımda bulunan üyelerimizin Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir. adresimize veya (232 5451378) nolu telefondan tarafımıza bilgi vermeleri rica olunur.

Üyelerimize ÖNEMLE duyurulur. 

15 TEMMUZ DAYANIŞMA KAMPANYASINA İLİŞKİN GENELGE:

 

Pazartesi, 02 May 2016 00:52

Politikalarımız

Yazan

KALİTE POLİTİKASI

  • 2020-2024 yıllarını kapsayan Stratejik Plan Amaç ve hedeflerinin gerçekleştirilmesi için gerekli faaliyetleri yürütmek,

  • Üyelerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak,

  • Stratejik Plan Amaç ve hedeflerimizin, misyon ve vizyonumuzun tüm çalışanlarımız ve paydaşlarımız tarafından bilinmesini ve sahiplenilmesini sağlamak,

  • Yasa, yönetmelik, ulusal ve uluslararası standartlar doğrultusunda hizmetlerimizi gerçekleştirmek,

  • Paydaş memnuniyetini ve hizmet kalitemizi en yüksek seviyeye ulaştıracak teknolojileri kullanarak hizmet sunmak,

  • Stratejik Plan ve Süreçlerimizin performans ölçümünü sağlıklı veriler, doğru metot ve sistemlerle ölçerek günün şartları doğrultusunda sürekli olarak iyileştirmek,

  • Paydaşlarımızın tüm faaliyet ve hizmetlerimize yeni fikirlerle destek olmalarını teşvik ederek paydaşların beklentileri doğrultusunda yaratıcı ve yenilikçi hizmetler sunmak,

  • Paydaşların istek ve gereksinimlerine odaklı, memnuniyeti beklentilerin üzerinde tutan yönetim yaklaşımı sergilemek,

  • Tüm paydaşlarla faydalı ilişkiler kurarak ilçemizin ve paydaşlarımızın sürekli gelişimine katkıda bulunmak,

  • Paydaş şikayetlerinin çözümü ile ilgili olarak etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunmak,

amacıyla çalışmalarını yürütmeyi ve gerekli kaynakları sağlamayı taahhüt eder.

MALİ YÖNETİM POLİTİKASI

Borsamız; gelirlerini, kanun ve yönetmelikler çerçevesinde, mali yönetim kurallarına uygun olarak, üyelerine en yüksek faydayı sağlayacak şekilde yönetmeyi ve mali yönetimde şeffaflığı ilke edinmiştir.

Bu ilke doğrultusunda, 2020-2024 yılı Stratejik Plan amaç ve hedeflerine ulaşmak için;

  • Ekonomik gelişmeleri takip ederek en güvenli ve etkin yatırım araçlarını kullanır.

  • Gelirlerin uygun şekilde kullanımı için yetkin personeli ile gerekli planlamaları yapar ve uygular.

  • Planlama ve uygulama sonuçlarını düzenli raporlarla takip eder.

  • Rapor sonuçları ve ekonomik gelişmeleri değerlendirerek iyileştirme faaliyetlerini belirler.

İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

ÖDEMİŞ TİCARET BORSASI; 2020-2024 yılı Stratejik Plan amaç ve hedeflerine ulaşmayı, sürekli gelişme ve üyeye üstün hizmet hedeflerini destekleyecek şekilde;

  • Değerlerimizi paylaşan, doğru işgücünü kurumumuza kazandırmayı,

  • Bilgi seviyesi ve deneyimi ile örnek gösterilen, faaliyet alanında uzmanlaşmış çalışanlar yetiştirilmesine destek olmayı,

  • Çalışanlarımıza, iş büyüklüğü, işe katkı, bilgi/beceri ve yetkinlikler ile performanslarını dikkate alan, günün koşullarına uyum sağlayan, adil ve tutarlı bir ücretlendirme sistemi uygulamayı,

  • Sürekli ve yüksek performans kültürünün kurumda yerleşmesini sağlamayı,

  • Çalışan öneri ve taleplerini sürekli gelişime bir araç olarak kullanmayı,

  • Kurumun konumunu güçlendirmek amacıyla değişime ve gereksinimlere hızla adapte olabilecek bir organizasyonel yapıyı sürekli geliştirmeyi,

İnsan Kaynakları Yönetiminin temel prensibi olarak benimsemiştir.

İLETİŞİM POLİTİKASI

Borsamız; 2020-2024 yılı Stratejik Plan amaç ve hedeflerine ulaşmak, paydaşlarıyla işbirliğini artırmak, üyelerinin ihtiyaç ve taleplerini karar alıcılarla paylaşmak ve kamuoyu bilincinin artırmak amacıyla doğru zamanda doğru iletişim araçlarını kullanmayı ilke edinmiştir. 

Bu ilke doğrultusunda;

  • Yerel, bölgesel ve ulusal basınla işbirliği yapar.

  • Toplantılar, anketler, öneri ve şikayet sistemi gibi kanallarla üye ve ilçe ihtiyaçlarını tespit eder.

  • Karar alıcılarla oluşturduğu güçlü ilişkiler ile üyelerin ve ilçenin ihtiyaçlarının giderilmesinde öncü rol oynar.

  • Global iletişim araçlarını en etkin şekilde kullanmak için teknolojik gelişmeleri takip eder ve uygular.

BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI

Kurumumuzun güvenilirliğini ve temsil ettiği makamın imajını korumak, 2020-2024 yılı Stratejik Plan Amaç ve Hedefleri ile temel ve destekleyici iş faaliyetlerinin en az kesinti ile devam etmesini sağlamak amacıyla, bilişim hizmetlerinin gerçekleştirilmesinde kullanılan tüm fiziksel ve elektronik bilgi varlıklarının bilgi güvenliğini sağlamak hedefimizdir.

Borsamız; bu hedef doğrultusunda;

  • Bilgi gizliliği, bütünlüğü ve ulaşılabilirliğine ilişkin güven ortamını yaratmak,

  • Paydaşlarımızın hızlı, kaliteli ve doğru bilgiye ulaşmalarını sağlamak için bilgi ve iletişim teknolojilerini en verimli şekilde kullanmak,

  • Oluşabilecek risklere karşı önlem almak,

  • Güncel gelişmeleri sürekli takip ederek gerekli altyapıyı oluşturmak, güncellemek ve sürekliliğini sağlamak,

için gerekli faaliyetleri planlar ve uygular.

PAYDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

Tüm faaliyetlerinin merkezinde Ödemiş ve Paydaşları olan borsamız; paydaşlarının öneri, talep ve şikayetlerinin çözümlenmesini de bir öncelik olarak belirlemiştir. Bu kapsamda;

  • Paydaş öneri, talep ve şikayetlerini; açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve paydaş odaklı bir şekilde çözmeyi taahhüt ederiz. 

  • Paydaş öneri, talep ve şikayetlerini; daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız.

  • Paydaşlarımızdan şikayet aldığımız durumda her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikayet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri sistem ve süreçlerimizde uygularız.

  • Çalışanların katılımcılığını, paylaşımcılığını, yaratıcılığını destekleyerek, kendilerini ifade edebilecekleri ve sürekli kendilerini geliştirebilecekleri ortamlar sağlarız.

  • Şikayet Yönetimi Süreci yasa ve mevzuata dayalı şartlara, paydaş beklentilerine uyar, çalışanların bildirimlerini dikkate alarak ilerleriz.

  • Şikayet Yönetimi Süreci ve kullanılan sistemleri; 2020-2024 yılı Stratejik Plan Amaç ve hedeflerinin gerçekleştirilmesi, gelişime açık alanların tespit edilmesi ve verimliliğin arttırılması için, düzenli olarak gözden geçirir, etkinlikleri raporlar ve sürekli iyileştiririz.
Salı, 26 Nisan 2016 06:59

İştiraklerimiz

Yazan

Depolamaya uygun nitelikteki hububat, bakliyat, pamuk, tütün, fındık, yağlı tohumlar, bitkisel yağlar, şeker gibi standardize edilebilen temel ve işlenmiş tarım ürünlerinin standartları belirlenerek emniyetli ve sağlıklı koşullarda lisanslı depo işletmelerine ait depolarda depolanmasını ve bu ürünlerin ticaretinin yine bu işletmeler tarafından düzenlenen ürün senetleri vasıtasıyla yapılmasını amaçlayan 5300 sayılı Tarım Ürünleri Lisanslı Depoculuk Kanunu 17/02/2005 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.

http://www.elidas.com.tr

 

Salı, 26 Nisan 2016 06:37

Hizmet Ücret Tarifeleri

Yazan

ÖDEMİŞ TİCARET BORSASI 2019 YILI HİZMET ÜCRET TARİFELERİ

Verilen hizmetler ile onaylanan ve düzenlenen belgeler karşılığında alınacak ücretleri gösterir tarifeler ile borsa üyelerinden  alınacak aidat ve ücretleri gösterir tarifeler;

DERECELER

KAYIT ÜCRETİ

YILLIK AİDAT

FEVKALADE

580,00 TL

580,00 TL

1.DERECE

460,00 TL

460,00 TL

2.DERECE

440,00 TL

440,00 TL

3.DERECE

400,00 TL

 400,00 TL

4.DERECE

350,00 TL

 350,00 TL

5.DERECE

300,00 TL

300,00 TL

6.DERECE

270,00 TL

270,00 TL


1

Muamele Tescil Ücreti %01 (Her bir işlem başına Tavan:180,00 TL)
(Tescil Ücreti : Üyelerden ; %01 , Üye olmayanlardan ; %02)
(En geç 30 gün içinde tescil ettirilmeyen işlemlerde tescil ücreti %50 fazlasıyla tahsil olunur 5174/46Md)(İhracat muamelesinden ücret alınmaz)

%01

2

Eksper Raporları (Maktuen)

40,00 TL

3

Analiz Raporları (Emtia çeşidine göre)

50,00 TL

4

Borsaya dahil maddelerin fiyatlarına ilişkin belgeler (Maktuen)

40,00 TL

5

Makbuz Senedi,Varant ve Malı temsil eden diğer Senetler

50,00 TL

6

Teamüller hakkında istenen belgeler

40,00 TL

 7

Fatura onayları

40,00 TL

8

Borsaya kayıtlı olanların tatbik imzalarının onayları

40,00 TL

9

Vadeli Satış ve Alivre Sözleşmelerindeki İmzanın Onayı

40,00 TL

10

Borsaya kayıtlı olanlara ait kayıt ve sicil suretleri

40,00 TL

11

Borsaya dahil mallara ve borsa işlemlerine dair istenecek diğer belgeler

40,00 TL

12

Borsaya dahil maddelerin ölçülmesi ve tartılması için verilecek hizmetler (Dolu veya boş vasıta 4,00 TL; Parça başı:2,00 TL) (Kantar-Baskül)

-----------

13

Depolama ve muhafaza hizmetleri

40,00 TL

14

Yerli malı belgesi

40,00 TL

15

Diğer hizmetler

    40,00 TL

 

Salı, 26 Nisan 2016 06:25

Akreditasyon İzleme Komitesi

Yazan
  • Abdüllatif AKA (Yönetim Kurulu Başkanı)
  • Hüseyin GÜLCÜ (Yönetim Kurulu Bşk. Yrd.) 
  • Vasıf Baran ŞENTÜRK (Meclis Başkanı) 
  • Ali ÖZ (Genel Sekreter)
  • Onur AKAR (Akreditasyon Sorumlusu)

 

Pazartesi, 18 Nisan 2016 02:57

Organizasyon Şeması

Yazan

Çarşamba, 24 Şubat 2016 07:21

Faaliyet Raporları

Yazan

2021 Yılı Faaliyet Raporu

Profile

2018 Yılı Faaliyet Raporu

Profile

2017 Yılı Faaliyet Raporu

Profile

2016 Yılı Faaliyet Raporu

Profile

2015 Yılı Faaliyet Raporu

Profile

TÜRKÇETÜRKÇE|ENGLISHENGLISH


tobblogo

ETKİNLİK TAKVİMİ

« Nisan 2024 »
Pzt Sal Çrş Per Cum Cmt Paz
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

BiZE ULAŞIN

Saraçoğlu Caddesi Atasoy İşhanı No: 3/210   Ödemiş / İZMİR

Telefon: +90 232 545 13 78
Faks: +90 232 545 24 38

JoomShaper